close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Shop the Official Crayola Store

Find art supplies for outdoor play, coloring books for indoor play and lots more. Visit our colorful online store today.
From our sponsors
Re: [請問]我想學爵士鼓很久了
Nov 4th 2013, 22:02, by n0933755600

作者n0933755600 (Nicole)

看板ask

標題Re: [請問]我想學爵士鼓很久了

時間Mon Nov 4 22:02:44 2013

※ 引述《n0933755600 (Nicole)》之銘言: : 我想問爵士鼓多少錢呢? : 有人說十幾萬 最低七八萬吧 : 自學可以嗎要怎麼學′ ‵ : 我13歲女生 這個時候學好嘛 : 要買什麼 應該注意什麼 : 我看過有關的文章 : 但還是想知道更多:) : 所以就來問你們了~ 謝謝你們 可是我想變的很厲害很厲害到那種可以打流行音樂還可以邊唱歌 高中再學會不會來不及? 因為我喜歡音樂很快的節奏感 想要先學先會 而且超喜歡唱歌 如果是自己打整個就很有快感 我會很開心的~′ ‵((泛淚 還有打點器要去哪買多少錢 要去哪裡跟老師 ps我因為上課關係不能每天回家 只有假日 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.156.159

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()