close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [求助] 和男友交往一年都AA制,怎麼改變?
Jan 9th 2014, 23:30, by DAPAWWEN

作者DAPAWWEN (大砲文)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 和男友交往一年都AA制,怎麼改變?

時間Thu Jan 9 23:30:51 2014

我發現 像原po這種女生 魯蛇小弟我一定把不到 我跟我的韓籍女友交往快一年同居中 原則上都是AA制 房租生活費都是平均分攤 也不見女友抱怨 不過不會在外面那邊算錢太麻煩了 房租水電瓦斯等都從我帳戶直接扣 雜用食材吃飯錢都從我皮包出 我每天都會算帳再平分 固定一個月發薪日跟她請款 當然偶而心情好送個禮物 請個飯我也不care 有時她去採買 就請她保留收據給我精算月結 出去外面吃飯或玩 有時她剛好手上有錢不想算在帳上 就自動拿出一半的錢 零錢不夠我就多出 沒有什麼外面分錢難看或者計較的問題 交往中從沒因為錢的問題吵過架 因此魯蛇小弟我實在無法理解 為什麼台灣女生有在外面算錢很難看的想法 其實底子裡就是不想付出比較多吧 不然可以用我這種月結算帳法阿 妳們要嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.2.249.159

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()