close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心情] 短命的感情可是好痛
Nov 16th 2013, 23:41, by chun1028

作者chun1028 (小希)

站內Boy-Girl

標題[心情] 短命的感情可是好痛

時間Sat Nov 16 23:41:37 2013

一開始你先來認識我 追了我一陣子 在我生日前夕給我驚喜,我答應和你在一起! 到現在差不多一個月的感情 你說你忘不了交往八年的前女友 其實我也不是沒感覺,每次問你 你總會親我一下叫我別擔心! 然後今天你說你很抱歉…都是你的問題 我居然哭了!一個月而已有什麼好哭? 我說祝你幸福,希望你能快樂!最後給個笑臉 你回了句謝謝! 然後…就這樣了! 好莫名其妙的一段感情! 唉…… -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 113.61.196.77

airmetal:四天的曖昧我都會哭了 XDDD 拍拍 11/16 23:42

FinFin:拍拍,因為你是真心的 11/16 23:44

inzaghi520:加油!!! 不然放張我的自介照好了 11/16 23:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()