close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[心得] 受受狼.131.KOSE粉底刷
Nov 16th 2013, 22:28, by cleanwater66

作者cleanwater66 (清水)

站內MakeUp

標題[心得] 受受狼.131.KOSE刷

時間Sat Nov 16 22:28:25 2013

純文字心得 我手上有兩隻資生堂的131刷 兩隻KOSE ESPRIQUE粉底刷 以及最近很紅的受受狼刷 我手上的是小掃把跟舌形腮紅刷 加上幾支素肌屋的蜜粉刷 腮紅刷 我化妝不太會另外再用遮瑕產品 所以臉上的痘疤還是看得到 當用同樣的底妝時 遮瑕程度是:131>KOSE>小掃把 不過當膚況很好時 我會喜歡用:KOSE=小掃把>131 基本上我覺得小掃把非常值得買XD (跟團很便宜又好用) 不過刷完是真的滿薄透的 這三隻我自己覺得可以買一隻小掃把一隻131 這是個人私心XD 因為131拿來刷粉餅或是液態的我都覺得好好用 雖然刷子小了點 但很難被取代 131當初買兩隻就是因為一隻拿來刷粉狀一隻拿來刷液態的 小掃把則是剛拿到時覺得摸起來很舒服 沒有怪味 洗完隔天就拿來用 妝很貼很透 很自然 又便宜XD KOSE的粉底刷是買第二隻是為了限量的圖案 刷起來也比131薄透 可是比小掃把有存在感一點 其實我滿喜歡的 但以價錢來說可以買兩隻小掃把了 我有個疑問是 我第一隻是普通的黑把 我那時覺得毛有點刺(雖然刷起來不會 第二隻是緞帶款 毛就軟好多 很舒服@@ 不過....洗出很多黑水 囧?? 有人也這樣嗎? 我第一隻完全沒洗出黑水 最後是受受狼舌形腮紅刷 我以前刷腮紅是用腮紅付的刷子 或是素肌屋的 剛拿到受受狼時覺得這樣小小片會不會刷出一塊塊的 但我多慮了 刷起來很自然 我用的腮紅是Lavshuca單色 PK-4(非常可愛溫柔的粉色) 輕輕掃過去就有淡淡的顏色了 可是不會一條XD 想要深一點就再刷第二下 而且觸感很舒服 是我的新歡 非常慶幸有買它 :D 以上是簡單的心得XD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.143.188.104

cutecat38:請問受受狼跟1028的比較呢? 111.243.142.88 11/16 22:33

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()