close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Re: [心情] 為什麼你老是遇到壞女生?
Oct 30th 2013, 22:52, by dxc669

作者dxc669 (誰是妳的那個唯一)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 為什麼你老是遇到壞女生?

時間Wed Oct 30 22:52:48 2013

: 這個"都"字 不解的人非常多 : 拿自身經驗來說 : 我人生最慘痛的時期 也不是每一次都遇到所謂的公主 : 只不過比例的高低罷了 : 八年前 認識一百個女生 會自己付錢的女生 大概佔了5% 請問一下你遇到的到底是甚麼狀況 狀況一:我戰神約你吃飯喔,公主:不好意思 要出去的話 我不出錢喔 那如果你還硬要約對方出去,就是你自己找碴 狀況二:我戰神約你吃飯喔,公主:好阿~~~~~~~~~吃完飯 你說;付錢吧 公主:我不出錢喔,要付你自己付 那你不會不甩她喔 直接付你的錢走人,不就徹底抵制公主病了 狀況三:我戰神約你吃飯喔,公主:好阿~~~~~~~~~吃完飯 因不好意思講所以你自己出錢,並且認為對方不想付錢 那也你自己的問題 你真的有說各出各的,然後對方說不付錢的 到底有幾次 一百個,不要在那邊唬爛啦 真要抵制 名字報出來阿 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.251.101.45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()