close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
Re: [請益] 前陣子的Apple海選---面試沒上
Oct 30th 2013, 21:23, by irishcafee

作者irishcafee (愛爾蘭咖啡)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 前陣子的Apple海選---面試沒上

時間Wed Oct 30 21:23:44 2013

我有寄履歷過去, HR有約phone interview, 先是跟主管聊天, 問了幾題專業的以及考了幾題智力測驗,主管似乎覺得還ok, 兩個星期後跟另外一位更高階的視訊面試, 雖然我只有大學畢業可是他感覺 學歷這關倒還好, 本來我以為我會被嫌學歷, 可是這位主管似乎覺得我的 資歷不夠, (我只有工作三年), 而且人生規劃也有去念MBA的打算, 其實我也老實說。然後之後就沒消息了。 感覺他們想找十幾年工作經歷的,而且有帶過小team的人。 不過算是不錯的經驗。 ※ 引述《ron19 (認真的小孩)》之銘言: : 前一段時間熱烈討論,Apple來台灣找人, : 這段時間似乎沒有消息了,想請問有去PK的强者或是有人知道後來的狀況嗎? : 行情真的有當時新聞這麼高嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.12.169.94

pnity:linkedin上HR有找我要履歷, 不過我不想去..就拒絕他了 10/30 21:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()