close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[請益] 大家固定囤貨的精華液?
Oct 17th 2013, 23:01, by coolg

作者coolg (最喜歡:))

看板BeautySalon

標題[請益] 大家固定囤貨的精華液?

時間Thu Oct 17 23:01:35 2013

我是週年慶固定補貨的那一類人 而且會依保養化妝品用途等等分門別類補充貨源 今年貨已經補得差不多了,但卡在精華液讓我有點頭疼 精華液我通常會分功用各補1~2瓶 修護類:永遠的DNA特潤, 對我來說修護功能無可取代 美白類:去年囤Vicky極光淨白精華, 效果還不錯, 但美白我常換, 因為同一種美白使用到最後會無感, 今年回到濕敷雪肌精的懷抱 保濕類:去年用的是(1)黛珂保濕精華(2)蘭芝水酷激活保濕精華(3)Dr.Wu玻尿酸保濕精華 對我來說保濕有感度是(2)>(3)>(1),(3)適合夏天化妝水後,冬天就不太夠 今年還在搖擺中... 抗皺類:去年只用過Dr.Wu Q10角鯊修復精華 這瓶雖然是油狀,但使用後卻會讓我外油內乾到脫皮,有點詭異 我還是買一送一時購入的,現在偶爾勉強用.. 毛孔粉刺類:Dr.Wu杏仁酸,一週用1~2次還不錯,有抑制粉刺生長速度 毛孔的話...至少沒再擴大啦(淚) 最後是想請問大家, 週年慶大家必囤的保濕or抗皺精華 以專櫃為主,預算上限約3000/瓶以內,大家有哪些口袋名單呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.27.19.99

pink000:Dr wu.玻尿酸保濕精華 42.70.192.248 10/17 23:25

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()