close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[問題] 不喜歡工作環境還該繼續嗎?
Oct 17th 2013, 23:08, by anselhsuen

作者anselhsuen (我被青春踢了一下腰★)

看板Salary

標題[問題] 不喜歡工作環境還該繼續嗎?

時間Thu Oct 17 23:08:36 2013

我是今年剛畢業的新鮮人, 本來要讀研究所卻發現要讀四年且不堪負荷休學, 土木系畢業可是對土木工程沒什麼興趣, 這禮拜開始到建設公司上班, 職稱是工務助理, 在工地的工務所裡當文書小妹, 做了三天的感覺是我還是對土木沒興趣, 身邊都是三四十歲以上的的監工大叔, 只有我一個女生在那邊, 很不自在,也不會對我說話, 老闆有問我要不要學走工地, 可是我說不想,話題就不了了之 感覺女在土木業裡沒什麼沒什麼升遷空間, 月薪23000不含勞健保, 單趟通勤要40分鐘車程, 隔周休,無其他福利 我才上班三天,還該繼續撐嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.40.207.139

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()