close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: [求助] 如何說服自己男人不會外遇
Nov 14th 2013, 21:22, by pistolpete

作者pistolpete (路過的碌人)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 如何說服自己男人不會外遇

時間Thu Nov 14 21:22:41 2013

※ 引述《steph0302 (芬妮)》之銘言: : 原文恕刪... : 說真的這位妹妹你說的對!男人都會外遇! ^^^^^^^^^^^^ 本人真的不能忍受這句話 我是男人 但我想舉的例子不是我 我有個朋友 姑且稱為亮哥吧 亮哥為人和善可靠 是跟我從小到大住在條一條街的摯友 在我們倆剛升上大學的時候 歷經一段過程後 亮哥好不容易交到人生中的第一個女朋友 還是個正妹!! 原以為會是個幸福的開端 沒想到卻是不斷苦難折磨的開始 在這快十年的歲月裡 女方先先後後劈腿 我就知道了三次 其中第一次劈的時候 還是跟他當面講「我現在同時跟另外一個男生交往」 讓他當場飆淚 之後一個月看不到人 不過每次的劈腿 他都還是繼續接受她 我跟他大學朋友 從第一次就勸他 放手吧 甚至在第三次又知道類似的事情時候 亮哥依然決定繼續走下去 我都不知道他是在癡情什麼了 所以 男人都會外遇? 我可以說 這不是絕對!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.243.118.183

mickeyha:以邏輯觀點來看...女生外遇跟平反男人都會外遇好像無關XD 11/14 21:30

gccba02699:恩亨 11/14 21:37

ilovejoke:推樓上…可能原po是想說是人都會外遇 11/14 21:37

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()