close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
Re: [閒聊] 工作被罵過最難聽的話是?
Dec 14th 2013, 20:02, by sichy

作者sichy (八卦版應該叫酸版吧)

看板Salary

標題Re: [閒聊] 工作被罵過最難聽的話是?

時間Sat Dec 14 20:02:08 2013

我是沒有被罵過很難聽的話 但是很久以前剛出社會的時候 有一次辦公室在討論洋妞會把頭髮染黑的話題 我說了一句「外國人好像會覺得金髮的女生比較無腦」 接著我主管(女生)就很興奮的從座位站起來說: 「那你們覺不覺得XXX(我的名字)應該去染金髮」 這應該是我遇過唯一一個曾經罵過我的主管吧! ※ 引述《jis0077 (原諒我好嗎?)》之銘言: : 我知道在外工作 身不由己 : 被罵被角都是很正常的 : 不知道大家被罵過最難聽的話是什麼? : 我舉我自己的例子吧: : 我之前的主管罵我是連我爸媽 我前公司的主管 甚至我當兵的長官一起罵... : 真的就是扯一大堆完全不相關的 : 我真的覺得他很無聊 : 還會在我面前摔我的鍵盤.... : 我有同事真的差點跟他打起來耶(是別人拉住他的)~ : 不知道大家工作遇過被罵最難聽的話是什麼啊? : 有跟他翻臉嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.132.107 ※ 編輯: sichy 來自: 114.43.132.107 (12/14 20:05)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()