close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[問題] 自動關機 & 自動靜音
Nov 22nd 2013, 21:19, by georgewon

作者georgewon (暗夜飛車手X)

站內Windows

標題[問題] 自動關機 & 自動靜音

時間Fri Nov 22 21:19:50 2013

各位大大安安!! 小弟我有兩個問題想請教一下 第一 就在剛才不久前 我的筆電在毫無預警的情況下自動關機 重新開機之後 發現防毒軟體掛掉了打不開!!(Pc-Cillin雲端版) 請問自動關機的問題 會不會跟防毒軟體有關係呢?! 第二 每次小弟的電腦 進到桌面後 右下角的音效圖示都會自動變成靜音 之後又自動把聲音打開 是我有設定到什麼東西嗎?! 以上~~~ 因為小弟我才剛接處Win 7不久(一個月多一點!!) 麻煩各位大大解決小弟我的問題 謝謝各位!! :) :D -- 我從山林來 越過綠野 跨過溝溪向前行! 野狼 野狼 野狼 豪邁奔放 不怕路艱險! 任我遨遊 史帝田鐵 三陽野狼一二五!(還有一五零唷!) http://0rz.tw/6Wa74 http://0rz.tw/cXMBo ,很高興見到你 ^___^ 現在時間,,敬請對時 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.22.240 ※ 編輯: georgewon 來自: 114.25.22.240 (11/22 21:20)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()