close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Pay Off Debt Faster

Tackle your debt and protect your credit with our free online tools.
From our sponsors
[請益] 護手霜
Sep 26th 2013, 22:00, by clipo

作者clipo (clipo)

看板BeautySalon

標題[請益] 護手霜

時間Thu Sep 26 22:00:01 2013

護手霜,歐舒丹會比瑰珀翠滋潤嗎? 因為工作的關係,洗手的次數雖然不算多 但是洗完手,擦了護手霜,手摸來摸去, 主要是紙張跟塑膠袋(這是因為工作的關係),沒兩三下就覺得乾乾的 前一陣子買了三條瑰珀翠的護手霜 第一條春回大地,沒用 第二條園藝大師.....雖然廣受好評,但對我來說還是沒用,有時還覺得比春回大地難用 第三條噴泉...這個有好一點點 一條100ml的護手霜,放在工作場所用,我一個多月就用完了, 這個用量應該不算太少吧 洗完手,擦乾,我會擦兩層護手霜 我下一個目標是歐舒丹的乳油木護手霜 去專櫃試用是比瑰珀翠的滋潤,但實際帶到工作場所去用時,就不知道了 一條150ml如果又不好用的話,我又要忍受兩個月才能用完 以我的情況,歐舒丹會比瑰珀翠好用嗎?還是直接用乳油木果油會比較好? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.234.244.201

forever1805:我覺得歐舒丹的乳油木比瑰柏翠滋潤123.192.134.169 09/26 22:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()