close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [閒聊] 有人覺得兄弟最後不會轉售麼?
Nov 1st 2013, 22:28, by Keira1990

作者Keira1990 (???????????????????????)

看板Baseball

標題Re: [閒聊] 有人覺得兄弟最後不會轉售麼?

時間Fri Nov 1 22:28:23 2013

兄弟不會轉賣的話 崩潰的人有 (1) 紀念品黃牛: 我花這麼多錢買的絕版品,竟然不是絕版品!!! (2) 情感象迷 : 我這個月花了幾千塊買紀念品,結果這些明年都買的到... (3) 戰績象迷 : 說好的富爸爸呢?? 我要蔣智賢阿... (明年黃仕豪繼續先發3B) (4) 兄弟球員: 我的未來是個夢... (繼續拿薪水條) (5) 洪家父女: X 這次是真的要解散了啦,怎麼沒人相信我? (6) 蔣部長 : 我出了這麼多意見,又掛保證,現在是要打我的臉就是了? (7) 其他 言歸正傳: 應該是賣定了啦,只是洪老比較聰明 先放出「不排除續打一年」 表面上是安定軍心,實際上是告訴買家 「沒有一定要賣,價格別太誇張」 如果向外表示「非賣不可」 那優勢就會跑到買家手上了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.175.76

ccmail:黃牛早就趁爪爪確定賣不賣前賣光他的東西了吧 11/01 22:31

nobeldd:買家:沒有一定要賣 你就再拖一年吧 11/01 22:33

Hurst37:兄弟商品缺貨那麼多,續打我才能補貨阿 11/01 22:34

omena:推出刻骨銘心初戀金銀兄弟套餐 11/01 22:35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()