Blogtrottr
批踢踢實業坊 Taoyuan 板
 
[協尋]近縣府 中山路上A&F的紙袋
Jan 11th 2014, 22:28, by nianya

作者nianya (reno love)

看板Taoyuan

標題[協尋]近縣府 中山路上A&F的紙袋

時間Sat Jan 11 22:28:56 2014

今晚八點半左右,騎經縣府前的中山路 結果機車上的袋子飛走了,回頭時看到有人停在袋子旁 我馬上靠路邊停車,結果他就不見了Q____Q 之後我一直來回搜尋都沒有找到 裏頭裝的是朋友送我的生日禮物 一隻毛茸茸的狗 但卻對我意義重大 紙袋很好辨認,A&F的袋子 大概長這樣 http://pic.pimg.tw/lbbonpo/4b4a73e95c13b.jpg
旁邊寫Abercrombie&Fitch 如果有好心人看到,麻煩站內信跟我聯絡 拜託拜託!!!!!!!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.228.75.131

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhiysbv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()